Що таке rel = “noopener” та rel = “noreferrer” у посиланнях в коді статей на сайтах WordPress – давайте розберемося!

Що таке rel = “noopener” в WordPress

rel = “noopener” – це атрибут HTML розмітки, який додається до всіх посилань на вашому WordPress сайті, у властивостях яких ви обрали відкриття “у новій вкладці” браузера. Окрім цього атрибуту буде також додано атрибут rel = “noreferrer”. Ця функція додана в ядро WordPress для усунення вразливості, яка може бути використана ураженими чи шахрайськими веб-сайтами.

Є деякі функції JavaScript, які дозволяють сторінці, що відкрита у новій вкладці, отримати дані та контроль над вікном, з якого цю нову вкладку відкрито. Якщо ви посилаєтеся на зовнішній веб-сайт, на якому розміщено шкідливий код, цей веб-сайт може використати властивість JavaScript window.opener, щоб змінити початкову сторінку (ваш веб-сайт), наприклад, для крадіжки інформації та поширення шкідливого коду.

Додавання атрибуту rel = “noopener” не дозволяє новій вкладці скористатися цією функцією JavaScript. Аналогічним чином атрибут rel = “noreferrer” запобігає передачі інформації про реферера на нову вкладку (про адресу сторінки, з якої відкрита нова вкладка).

HTML-код, що генерується WordPress для виведення описаних посилань, виглядає приблизно так:

<a href="https://myhosting.name" target="_blank" rel="noreferrer noopener" aria-label="Якась цікава сторінка, що відкриється у новій вкладці">Супер сайт</a>
Code language: HTML, XML (xml)

Коротко про nofollow

Також бувають випадки, коли ви не хочете передавати певну “пошукову вагу” свого сайту, аби підвищити пошуковий рейтинг сайту, на який ви посилаєтесь. Саме для таких випадків потрібні Nofollow посилання .

Nofollow – це також атрибут, вірніше значення атрибуту rel для HTML-тега «a» ( rel = “nofollow” ). Значення говорить пошуковим системам, що ви не передаєте “свою вагу” тій сторінці, на яку посилаєтесь. Нещодавно вийшла новина, щодо того, як гугл відноситься до nofollow, та як позначати рекламні посилання.

Чому потрібно використовувати nofollow посилання?

Перш, ніж приступити до функції додавання nofollow посилань в WordPress контент, давайте швидко розглянемо, навіщо потрібен атрибут nofollow.

  • Щоб зберегти свої позиції в результатах пошуку, а точніше не втратити їх, якщо хтось використовує можливість публікації контенту чи коментарів з посиланнями на вашому сайті для розміщення посилань на свої сайти.
  • Щоб повідомити пошуковим системам, що вся сторінка, на яку йде посилання, нерелевантна або не варта уваги.

Як rel = “noopener” впливає на ваш WordPress SEO

Незважаючи на те, що атрибут rel = “noopener” покращує безпеку WordPress, ходили чутки, що такі посилання погіршують показники SEO, і тому багато хто відмовлявся від використання цього атрибуту, незважаючи на можливі проблеми з безпекою.

Багато авторитетних джерел вказали, що це просто міф. Використання цього атрибуту не впливає на SEO-рейтинг вашого сайту WordPress або на роботу WordPress вцілому.

У чому різниця між noopener і nofollow

Атрибути rel = “noopener” з rel = “nofollow” абсолютно різні. Атрибут noopener запобігає взлому вашого сайту і підвищує безпеку WordPress. А ось атрибут nofollow забороняє пошуковій системі переходити за усіма посиланнями на даній сторінці або по конкретним посиланням. Детальніше дивіться  тут .

Пошукові системи під час індексації ваших сторінок враховують атрибут nofollow, а ось тег із значенням noopener не враховують .

За замовчуванням WordPress не додає nofollow до зовнішніх посилань. Якщо ви хочете додати nofollow в WordPress, то вам потрібно буде використовувати для цього плагін чи прописати в коді статті вручну.

Чи впливає rel = “noreferrer” на реферальні чи партнерські посилання в WordPress

rel = “noreferrer” не впливає на такі посилання в WordPress. Деякі користувачі все ж вважають, що впливає, тому що rel = “noreferrer” не дозволяє передавати інформацію про реферера на нову вкладку.

Зазвичай інформація про реферер не потрібна, оскільки більшість партнерських мереж надають вам унікальну URL-адресу з вашим партнерським ID. Це означає, що ваш ідентифікатор партнера передається незалежно від вказаного тегу noreferrer.

Якщо з певних причин ви хочете видалити цей атрибут з силок, що будуть додані вами на сайт, можна додати такий код у файл functions.php:

//This code removes noreferrer from your new or updated links
 function my_targeted_link_rel($rel_values) {
 return 'noopener';
 }
 add_filter('wp_targeted_link_rel', 'my_targeted_link_rel',999);Code language: PHP (php)

Як відключити rel = “noopener” в WordPress

На нашу думку, не потрібно видаляти чи вимикати додавання rel = “noopener” у посиланнях на вашому сайті. Даний атрибут додає “балів” для безпеки вашого сайту і не робить шкоди з точки зору SEO.

Однак, якщо така необхідність є, і ви повинні видалити його, потрібно додати аналогічний код в файл functions.php вашої теми:

//This code removes noreferrer from your new or updated links
 function my_targeted_link_rel($rel_values) {
 return 'noreferrer';
 }
 add_filter('wp_targeted_link_rel', 'my_targeted_link_rel',999);Code language: PHP (php)

До речі, у нашого хостинг-партнера WPHost.me, що спеціалізується на хостингу для WordPress, можна отримати знижку 10% на усі послуги та реєстрацію доменів. За цим промокодом wpcoua

хостинг для wordpress
Author

Дмитро Кондрюк в веб-індустрії з 2003 року. В 2009р. заснував проект Український WordPress (що у подальшому став офіційним сайтом команди локалізації WordPress в Україні). З 2010 року засновник і технічний директор проекту Український хостинг для WordPress (WPHost.me) - повноцінного хостинг-сервісу, максимально оптимізованого на використання CMS WordPress.

Коментувати