Google анонсували нові методи для визначення Nofollow посилання.
Цього тижня Google анонсували зміни для п’ятнадцятирічного старого nofollow атрибуту, який був рекомендований для визначення посилань, пов’язаних з рекламою, спонсорами, або контенту, для якого власники сайту не збираються передавать “пошуковий рейтинг”. Nofollow атрибут вже не є рішенням для таких випадків , оскільки Google представили два нових значення rel – “sponsored” та “ugc”, щоб детальніше вказати мету посилання для пошукових систем :
- rel=”sponsored” – Використовуйте sponsored атрибут, щоб визначити посилання на вашому сайті, яке було створене як частина реклами, спонсорування або інших комерційних угод.
- rel=”ugc” – “UGC це User Generated Content/Контент Згенеровано Користувачем”, значення атрибуту ugc рекомендовано для посилань всередині контенту, згенерованого відвідувачами сайту, такого як коментарі та дописи на форумі.
- rel=”nofollow” – Використовуйте цей атрибут для випадків, коли ви хочете розмістити посилатися на сторінку, але також хочете заборонити пошуковій системі передачу “пошукового рейтингу” на іншу сторінку.
Google також переходить на використання “hint model (моделі підказок)” для інтерпретації нових атрибутів посилання:
“Коли посилання позначене nofollow , Google ігнорував їх і не враховував в алгоритмах пошуку. Зараз це змінилось. Всі атрибути посилань sponsored, ugc і nofollow – трактуються як підказки, які посилання розглядати або ні в пошуковій системі. Ми будемо використовувати ці підказки на ряду з іншими сигналами і використовувати їх для кращого розуміння аналізу використання посилань в наших сайтах. ”
Всі нові атрибути посилань працюють сьогодні як підказки для ранжування (ranking purpose), немає ніякої потреби змінювати посилання, що вже є на сайті. Для спонсорських посилань, Google рекомендує перейти на використання rel=”sponsored”, якщо або коли це зручно. Власники сайтів також можуть вказувати декілька значень rel (н.п. rel=”ugc sponsored”). Плани Google – використовувати підказки для сканування та індексації з 1-го березня 2020-го року.
Зрозуміло, що відповідно цим змінам всі автори плагінів на WordPress також повинні відреагувати та внести зміни до функціоналу своїх модулів.
Більш всього всіх зацікавив плагін Gutenberg, який вбудований в WP як основний редактор. Автор модуля написав, що процес реалізації функціоналу розмітки посилань поки призупинено, і наразі не відома дата відновлення робіт в цьому напрямку. Останнього тижня Марк Урейн висловив свої вагання що до додавання цієї функції до плагіну.
“Я сумніваюся в цьому”, – сказав Урейн. “Я думаю, що це вже давня дискусія, і є причини, за якими не було включено цю опцію в Класичний редактор”
“Як ця опція дотримується правила WordPress 80/20? Ми прагнемо реалізувати це як варіант (а не єдине рішення), так, щоб задовольнити вимоги 80% користувачів WP? ”
Оскільки користувачі Gutenberg продовжують відстоювати думку, щодо необхідності використання вказаних варіантів посилань, було прийняте рішення, про яке Андреас де Росі написав так :
“Тепер, за допомогою Gutenberg, ви можете додати nofollow лише перейшовши на версію HTML, і вручну додати атрибут nofollow. Це дуже складне рішення. Я не знаю, як найкраще це реалізувати (я не програміст), але це важлива опція , яку повинен мати редактор Gutenberg”.